دانلود فیلم خارجی 2024
خلاصه کتاب بهترین خودت باش

خلاصه کتاب بهترین خودت باش

در این مقاله قصد داریم مروری کلی بر کتاب خودت باش دختر یا صورتت را بشور دختر جان داشته باشیم و درس‌ها و نکات مهمی که در آن وجود دارد را بررسی، تجزیه و تحلیل کنیم. ریچل هالیس، نویسنده این اثر یک بانوی جوان است که پس از انتشار این کتاب مورد توجه محافل فرهنگی جهان قرار گرفت و بانوان زیادی از او به خاطر این محتوای ارزشمند در حوزه رشد و توسعه فردی قدردانی کردند. در صورتی که تمایل دارید با محتوا و درون‌مایه کتاب خودت باش دختر ( Girl Wash Your Face ) آشنا شوید، تا پایان این مقاله در کنار ما باشید.

دانلود کتاب بهترین خودت باش

دانلود کتاب بهترین خودت باش

ایلین ولتروت نویسنده‌ی خوش‌ذوقی است و در کتاب بهترین خودت باش که یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز محسوب می‌شود، با زبانی شیوا تجربه‌‌اش در زمینه‌ی خودشناسی را در اختیارتان قرار می‌دهد و به شما می‌آموزد تا استعدادهای خود را بیابید.

معرفی کتاب بهترین خودت باش:

کتاب بهترین خودت باش (More Than Enough) بر این مسئله تمرکز دارد که نباید هر شرایطی را بپذیرید و اجازه دهید که انتظارات دیگران از شما، تبدیل به همان انتظاراتی شوند که از خودتان دارید. ایلین ولتروت (Elaine Welteroth) به شما می‌آموزد که تمامی مسائل را برای خود اولویت‌بندی کنید و بخشی از زمان‌تان را برای رسیدن به آرامش در نظر بگیرید، آرامشی که به واسطه‌ی آن بتوانید به اعماق وجود خود دسترسی پیدا کنید. کتاب حاضر داستان شخصی به نام ایلین را که همان نویسنده است روایت می‌کند؛ او در هر مرحله از زندگی‌ یاد می‌گیرد نگاه جدیدی به پیرامون خود داشته باشد و به مرور زمان به این عقیده می‌رسد که در زندگی اتفاق بد و ناخوشایند معنایی ندارد!

ایلین در صفحه به صفحه‌ی کتاب بهترین خودت باش به شما می‌آموزد همان‌گونه که هستید خوب است، در مقابل تبعیض‌ها بایستید و نظرات خود را مطرح کنید. از متفاوت‌ بودن نهراسید؛ چرا که تفاوت اتفاق مثبتی به شمار می‌آید و این مفهوم را منتقل می‌کند که می‌توانید تغییری در جهان پیرامون خود ایجاد کنید. با این اوصاف، کتاب حاضر تجربه‌ی جالبی برای‌تان خواهد بود و به شما نشان می‌دهد که به عنوان یک زن چگونه می‌توانید حتی در سخت‌ترین شرایط به خواسته‌های خود برسید.

نکوداشت‌های کتاب بهترین خودت باش:

- کتابی ضروری برای زنان شاغل. (Refinery 29)
- پر از درس‌های مهم مربوط به کار و زندگی. (InStyle)
- الهام‌بخش و توانمندساز. (Entertainment Weekly)
- زنان در هر سنی باید آن را بخوانند و می‌تواند یک هدیه‌ی فارغ‌التحصیلی عالی باشد. (PopSugar)

افتخارات کتاب بهترین خودت باش:

- پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
- برنده جایزه NAACP IMAGE در سال 2020

ریچل هالیس ( Rachel Hollis ) در 19 ژانویه سال 1983 در آمریکا به دنیا آمد و تاکنون کتاب‌های ارزنده‌ای را به بازار عرضه کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به کتاب خودت باش دختر و شرمنده نباش دختر اشاره کرد که از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان هستند و به خاطر محتوای عالی و پرطرفداری که دارند، خیلی سریع به زبان فارسی ترجمه شدند و در اختیار مخاطبان قرار گرفتند.

ریچل هاریس، بنیانگذار سبک جدیدی در حوزه عزت نفس و رشد فردی برای بانوان است. وی در زمینه سبک زندگی هم فعالیت می‌کند و مدیرعامل و مؤسس یک شرکت رسانه‌ای به نام چیک مدیا (Chic Media) است. او یک وب‌سایت شخصی در زمینه سبک زندگی دارد که در صورت تمایل به بازدید از آن می‌توانید به TheChicSite.com مراجعه کنید.

اکنون که با ریچل هالیس نویسنده کتاب خودت باش دختر آشنا شدیم می‌خواهیم درس‌هایی از این کتاب یاد بگیریم. قصد داریم ببینیم که خانم هالیس در کتاب صورتت را بشور دختر جان می‌خواهد چه درسی به مخاطبان خودش بدهد. چه چیزی این کتاب را به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون و نیویورک تایمز در سال 2018 تبدیل کرده است؟

درس‌هایی از کتاب صورتت را بشور دختر جان

ریچل هالیس درس‌های زیادی در کتاب خودت باش دختر مطرح می‌کند که در نهایت به عزت نفس مخاطب و افزایش مسئولیت‌پذیری او منتهی می‌شود. اگر به فهرست مطالب این کتاب نگاهی بیندازید با 20 دروغ روبرو می‌شوید. در واقع این 20 بزرگ‌ترین مهم‌ترین دروغ‌هایی که جامعه به ما می‌گوید تا از رشد، پیشرفت و توسعه ما جلوگیری کند. جالب است که این دروغ‌ها از بس در گوش ما نجوا شده، برای ما عادی شده است. کتاب صورتت را بشور دختر جان تلاش می‌کند که این دروغ‌ها را برای ما فاش کند تا آن‌ها را دور بریزیم و ساختار عزت نفس خودمان را یک بار دیگر بسازیم. در ادامه این بخش از مقاله قصد داریم چند مورد از درس‌های این کتاب را که می‌تواند روی زندگی و عزت نفس ما تأثیر بگذارد، بررسی کنیم:

1. کلید شادی و خوشحالی انسان در پذیرش خودش است

ریچل هالیس در اولین فصل از کتاب خودت باش دختر اولین دروغ جامعه را برملا می‌کند: «چیز دیگری مرا خوشحال خواهد کرد.» بسیاری از بانوان (و حتی آقایان) زندگی پرمشغله و سختی دارند. این زندگی شلوغ و دشوار باعث می‌شود که شخص فکر کند که زندگی کنونی خودش رضایت‌بخش نیست و زندگی، همسر، اتومبیل، شغل یا هر چیز دیگری او را خوشحال خواهد کرد.

این در حالی است که انسانی که خوشحالی و شادی را بلد نیست و یاد نگرفته، نمی‌تواند از داشته‌های خودش راضی باشد و هر چقدر هم رشد و پیشرفت کند، باز هم گلایه می‌کند و خوشبختی را در زندگی دیگری غیر از زندگی خود می‌بیند. این در حالی است که کلیدی شادی و خوشحالی انسان در پذیرش خودش است. ریچل در این کتاب جمله زیبایی را بیان می‌کند:

شادی به این‌که کجا هستی ربطی ندارد بلکه به کسی که هستی مربوط می‌شود.

2. به قول‌هایی که به خودتان می‌دهید عمل کنید

فصل دوم یک دروغ دیگر را برای مخاطب فاش می‌کند: «از فردا شروع می‌کنم.» در این این فصل از کتاب صورتت را بشور دختر جان می‌خوانیم که معمولاً افراد به خودشان قول‌هایی می‌دهند ولی به آن قول‌ها وفادار نمی‌مانند. برخی اوقات عادت بدی در وجود خودمان داریم که از وجود آن باخبریم و هر روز به خودمان می‌گوییم که فردا ترکش می‎کنم.

برخی مواقع می‌خواهیم عادت خوبی مانند مطالعه را در وجود خودمان نهادینه کنیم و هر روز به خودمان می‌کنیم که مطالعه را از فردا شروع می‌کنم ولی این اتفاق هیچ‌گاه نمی‌افتد. برای ترک عادت‌های بد یا نهادینه کردن عادت‌های خوب در وجودمان، کتاب‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها کتاب عادت های اتمی اثر جیمز کلیر است.

نویسنده کتاب خودت باش دختر می‌گوید وقتی به خودم می‌گویم «از فردا ورزش می‌کنم» این جمله به این معنا است که به این زودی‌ها ورزش نخواهم کرد. کسی که می‌خواهد ورزش کند و به تناسب اندام برسد باید از همین الآن آغاز کند. در این کتاب جمله بسیار زیبا و تأثیرگذاری وجود دارد که می‌گوید:

اگر واقعاً قرار باشد به عهدی که با خود بسته‌اید وفادار باشید، همان لحظه شروع خواهید کرد.

بنابراین اگر قولی به خودتان دادید با تمام وجودتان به آن پایبند و وفادار باشید؛ زیرا اگر مدتی به خودتان قول دادید و زیر قولتان زدید، ضمیر ناخودآگاهتان دیگر به شما اعتماد نمی‌کند و برای عزت نفس، هیچ چیز بدتر از این نیست که یک انسان به خودش اعتماد نداشته باشد. یکی دیگر از کارهایی که در پایبندی به قول‌هایتان به شما کمک می‌کند این است که از سرعت و تعداد قول‌هایتان بکاهید و عاقلانه کار کنید.

3. زندگی عاشقانه شما به هیچ وجه نباید خسته‌کننده باشد

یکی از مسائل مهمی که در کتاب خودت باش دختر به آن اشاره می‌شود و با عزت نفس انسان رابطه مستقیم و نزدیکی دارد، زندگی عاشقانه افراد است. وقتی فرد عزت نفس کافی نداشته باشد، خودش را به اندازه کافی خوب، دوست داشتنی و مناسب نداند و همیشه خود را با دیگران مقایسه کند، قطعاً به مشکل می‌خورد؛ زیرا همیشه فکر می‌کند زندگی دیگران بهتر و برتر از او است.

وی حتی رابطه عاشقانه خودش را هم با دیگران مقایسه می‌کند و وقتی می‌بیند که دیگران در ظاهر چقدر خوشحال وراضی هستند ولی در رابطه عاشقانه خودش کلی مسئله و مشکل وجود دارد، دلسرد می‌شود و رابطه عاشقانه برای کسل‌کننده می‌شود. شما مسئول صد در صد رابطه عاشقانه خودتان هستید و باید با مطالعه و تلاش این رابطه را برای خودتان شیرین و دل‌نشین کنید. می‌توانید از مشاوران و متخصصان این حوزه هم کمک بگیرید.

4. کنترل زندگی شما تنها در دستان خودتان است

یکی از مهم‌ترین درس‌هایی که کتاب خودت باش دختر به ما می‌دهد این است که باید مسئولیت زندگی خودمان را بر عهده بگیریم و بدانیم که هیچ کس نیست که ما را نجات بدهد. بسیاری از استادان و بزرگان موفقیت و رشد فردی از ما می‌خواهند که هرگاه در دام مشکلات و ناگواری‌ها گرفتار می‌شویم، جلوی آینه برویم و نام نجات‌دهنده خودمان را از آینده بپرسیم.

خلاصه کتاب هنرمندانه بقاپید اثر آستین کلئون

در واقع ما باید واژه استقلال را با تمام وجود خودمان یاد بگیریم و برای رسیدن به استقلال، تمام تلاش خودمان را بکنیم. این مسئله منحصر به بانوان و دختران نیست بلکه آقایان هم باید به دنبال استقلال باشند و مسئولیت 100 درصدی زندگی خودشان را بر عهده بگیرند.

وقتی مسئولیت زندگی خودمان را بر عهده بگیریم چه اتفاقی می‌افتد؟ اولین اتفاقی که می‌افتد این است که مراقب تصمیم‌ها و انتخاب‌های خودمان خواهیم بود و می‌دانیم که هر تصمیم درست یا غلطی که بگیریم، منفعت یا ضرر آن متوجه خودمان خواهد شد. کتاب صورتت را بشور دختر جان جمله بسیار زیبایی در این زمینه دارد:

زندگی تو فقط به خودت بستگی دارد. تو خودت کنترل زندگی‌ات را در دست داری. تو تنها یک بار و فقط یک بار شانس زندگی کردن داری و این زندگی دارد از دستت می‌رود.

ما حق نداریم خودمان را دست کم بگیریم؛ زیرا این کار عزت نفس ما را به شدت جریحه‎‌دار خواهد کرد. همچنین اجازه نداریم که این حق را به دیگران بدهیم. وظیفه ما در صحنه روزگار این است که محکم بایستیم و کنترل زندگی خودمان را در دست بگیریم. باید بدانیم که تصمیم‌های امروز ما روی فرداهای ما هم تأثیر دارد. پس به هیچ عنوان نباید زندگی خودمان را به دست باد بدهیم و خودمان گوشه‌ای بنشینیم.

5. قدر زندگی خود را بدانید؛ زیرا یک بار زندگی می‌کنید

زندگی کردن، موهبت و هدیه‌ای از جانب خداوند است پس نباید آن را بیهوده و عبث بگذرانیم. زندگی این فرصت را به ما می‌دهد که به هر کسی که دوست داریم، تبدیل شویم. برای رسیدن به اهداف کافی است هر روز رکورد دیروز خودمان را بشکنیم. زندگی باید توأم با لذت و شادی باشد حتی اگر لازم است چند روزی رژیم خود را بشکنید، اشکالی ندارد ولی زندگی را به کام خودتان تلخ نکنید. جمله بسیار مهمی در کتاب صورتت را بشور دختر جان وجود دارد که واقعاً آموزنده است:

زندگی نباید به معنای زنده ماندن باشد بلکه باید به معنای زندگی کردن باشد.

این را بدانید که فقط یک بار زندگی می‌کنید و فرصت دیگری به شما داده نمی‌شود پس تمام تلاش و کوشش خود را برای رسیدن به موفقیت انجام دهید و از نعمت زندگی که در اختیار شما قرار داده شده، نهایت بهره را ببرید و بدانید که اگر به پیری برسید و زندگی را طبق میل خود گذرانده باشید، هیچ‌گاه از مرگ هراسی ندارید؛ زیرا بهترین زندگی را داشته‌اید.

6. بدانید که بعضی چیزها از کنترل شما خارج هستند

تاکنون موفق به مطالعه کتاب خواستن توانستن نیست اثر بنجامین هاردی شده‌اید؟ در این کتاب به ما می‌گوید خواستن، تلاش و کوشش و برنامه‌ریزی ما خیلی مهم است ولی همه ماجرا نیست. گاهی شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که خواسته ما محقق نشود. مطالعه این کتاب باعث می‌شود که با این موضوع روبرو شویم که درست است کنترل 100 درصد زندگی در دست ما است ولی اگر شرایط به گونه‌ای پیش رفت که شکست خوردیم، نباید غمگین و دل‌شکسته شویم. در صورتی که تمایل دارید خلاصه این کتاب ارزشمند را مطالعه کنید، مقاله خلاصه کتاب خواستن توانستن نیست اثر بنجامین هاردی را مطالعه کنید. ریچل هالیس در کتاب صورتت را بشور دختر جان جمله بسیار زیبایی در این زمینه دارد:

رؤیای شما ارزش جنگیدن و مبارزه کردن را دارد. با این‌که نمی‌دانید زندگی چه اتفاقاتی پیش روی شما قرار می‌دهد و کنترل شرایط در دست شما نیست ولی باید به مبارزه برای رسیدن به رؤیای خود ادامه دهید.

7. شخصیت شما فراتر از وزن‌تان است

آیا تصویر بانوان دوره قاجار را در اینترنت و فضای مجازی مشاهده کرده‌اید؟ باور کنید که بهترین بانوان دربار شاهان قاجار، بانوانی بودند که وزن بالایی داشتند و در آن دوران وزن بالا، اصلاً مشکلی نداشت. حال چه شده که وزن این‌قدر اهمیت پیدا کرده و با شخصیت انسان‌ها مرتبط شده است؟ مسئله و مشکل اصلی فضای مجازی، مجلات و دروغ‌های اجتماعی است. یکی از دروغ‌های اجتماعی که عزت نفس بسیاری از بانوان را تحت تأثیر خودش قرار داده، این است که «وزنم بیانگر شخصیتم است.»

ریچل هالیس در کتاب صورتت را بشور دختر جان از ما می‌خواهد که نگرش خودمان را تغییر دهیم و خودمان را همان‌طور که هستیم، بپذیریم و دوست داشته باشیم. مگر چند بار زندگی می‌کنیم که بخواهیم به خاطر وزنمان، خودمان را دوست نداشته باشیم. باید خودمان را با عشق و علاقه در آغوش بگیریم، یاد بگیریم که به خودمان عشق بورزیم و توجه و تمرکزمان را روی پتانسیل‌ها، توانمندی‌ها و مهارت‌های خودمان بگذاریم. ریچل هالیس در این کتاب می‌گوید:

مقایسه، مرگ لذت و شادی است و ایّام را به کامتان تلخ می‌کند. تنها شخصی که باید از آن بهتر باشید، خودِ دیروزتان است.

حتماً کاهش وزن خوب است و به سلامتی و طول عمر ما کمک می‌کند ولی نباید کاری کنیم که لاغر یا چاق بودن با شخصیت و عزت نفس ما ارتباط پیدا کند. در صورتی که تمایل دارید می‌توانید برای خوردن غذاهای سالم‌تر و ورزش کردن زمان بگذارید. تنها کاری که هرگز نباید انجام دهید، مقایسه کردن خودتان با دیگران خصوصاً سلبریتی‌ها است.

یکی دیگر از دروغ‌های اجتماعی مهم «من از تو بهترم» است. این دروغ ساختار ذهنی و روانی بسیاری از انسان‌ها را ویران می‌کند. مقایسه کردن مشکلات زیادی به وجود می‌آورد؛ چون در بسیاری از مواقع ما ظاهر دیگران را با باطن خودمان مقایسه می‌کنیم و این، اشکال اصلی کار ما است. انسان‌ امروز با مشکلات زیادی روبرو است ولی برای این‌که دیگران او را خوب بدانند، هرگز از مشکلات و ناگواری‌ها صحبت نمی‌کند و همه تصور می‌کنند که او مشکلی ندارد.

بهترین ترجمه کتاب خودت باش دختر

وقتی کتاب خودت باش دختر به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و آمازون در سال 2018 انتخاب شد، مترجمان توانای ایرانی خیلی سریع برای ترجمه این کتاب ارزشمند دست به کار شدند و تلاش کردند که در سریع‌ترین زمان ممکن این کتاب را در اختیار مخاطبان ایرانی قرار دهند. از این رو ترجمه‌های مختلفی از این کتاب به بازار عرضه شد. بهترین ترجمه این کتاب از نگاه بسیاری از منتقدان و متخصصان، ترجمه خانم هدیه جامعی است که نشر کوله پشتی آن را روانه بازار کرد. البته توجه داشته باشید که این کتاب، با عنوان صورتت را بشور دختر جان هم روانه بازار شده است. در صورتی که تمایل دارید این کتاب را به صورت آنلاین خریداری کنید می‌توانید به نشر کوله پشتی مراجعه کنید.


کتاب بهترین خودت باش دختر pdf رایگان

برای بهبود عزت نفس خودتان وقت بگذارید

امروزه یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری‌هایی که می‌توانیم انجام دهیم، سرمایه‌گذاری روی رشد فردی، شخصیت و عزت نفس خودمان است. یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری روی عزت نفس، مطالعه کتاب‌هایی مانند کتاب صورتت را بشور دختر جان است که خواندن آن می‌توانید تأثیری عمیق و شگرف بر شخصیت و توانمندی‌های شما بگذارد.

در صورتی که از این مقاله لذت بردید، پیشنهاد می‌‎شود مقاله کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین و کتاب از حال بد به حال خوب اثر دیوید برنز را هم مطالعه کنید. این دو مقاله هم می‌تواند به ارتقای عزت نفس شما کمک کند. آیا مقاله خلاصه کتاب صورتت را بشور دختر جان برای شما مفید و ارزشمند بود؟ آیا تاکنون دروغ‌های اجتماعی روی زندگی شما تأثیر گذاشته است؟ برای مبارزه با دروغ‌های اجتماعی چه راهکارهایی پیشنهاد می‌دهید؟ لطفاً تجربیات و نظرهای خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.


کتاب بهترین خودت باش دیجی کالا

موضوع کتاب خودت باش دختر
کتاب خودت باش دختر به صورت کلی در رابطه با موضوع رضایت زنان و دختران از زندگی و سبک زندگی مناسب برای آن‌ها است.

در این کتاب ابتدا به ما آموخته می‌شود که خودمان را باور کنیم و ارزش واقعی خود را حس کنیم. سپس در رابطه با رفتار‌های قالب اجتماع درباره زنان توضیح می‌دهد و دروغ‌های زندگی و نحوه برخورد با مسائل را به ما یاد می‌دهد.

به صورت کلی این کتاب یکی از بهترین کتاب‌های انگیزشی برای زنان و دختران است.

معرفی کتاب دختر جان خودت باش
کتاب دختر جان خودت باش (girl, wash your face) به قلم ریچل هالیس است. این کتاب در دسته‌بندی کتاب‌های روانشناسی قرار گرفته است.

هدف نویسنده ارتقای سطح کیفی زندگی زنان و دختران و خودباوری است.

این کتاب در سال 2018 جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان در آمار‌های رسمی آمازون و نیویورک تایمز بوده است.

خلاصه کتاب خودت باش دختر
خیلی از ما انسان‌ها زندگی‌مان را تحت تاثیر حرف‌هایی قرار می‌دهیم، که از جانب دیگران به ما می‌رسد. این حرف‌ها می‌تواند تاثیرات بسیار زیادی روی زندگی ما داشته باشد و ما را از زندگی واقعی خود دور کنند.

گاهی اوقات حرف‌هایی که زده می‌شود، نمی‌گذارد زندگی ما آنگونه که دوست داریم جلو برود .

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که می‌تواند روی نوع زندگی ما و حتی شخصیت کنونی ما تاثیر گذار باشد، باور کردن حرف‌های دروغی است که درباره زندگی به ما گفته می‌شود.

طبیعتا باور داشتن حرف‌هایی که به شخصیت ما نمی‌خورد، می‌تواند تا حدودی ما را از شخصیت اصلی خود دور کند.

کتاب خودت باش دختر یکی از بی‌نظیر ترین کتاب‌های تالیف شده در سال 2018 می‌باشد و به عنوان یکی از بهترین آثار ریچل هالیس شناخته شده است.

قبل از این که بخواهیم جلو‌تر برویم و خلاصه کتاب خودت باش دختر را بازگو کنیم، من این کتاب را به تمام زنان و دختران سرزمنیم ایران پیشنهاد می‌کنم، چرا که می‌دانم خواندن آن نه تنها چیزی از ارزش‌های آن‌ها کم نخواهد کرد، بلکه به ارزش‌های آن‌ها اضافه خواهد کرد.

این کتاب در مورد تمام دروغ‌هایی که در زندگی ما گفته شده است، صحبت کرده و از ما خواسته تا جایی که می‌توانیم از آن‌ها دوری کنیم.

مهم‌ترین اصلی که در این کتاب گفته شده این است که ” فقط خود تو مسئول زندگی خودت هستی و مسئول آدمی هستی که خواهی شد و مسئول تمام شادی ها و رضایتمندی هایی که در زندگیت اتفاق خواهد” افتاد.

شاید تا به این‌جا به این فکر افتاده باشید که این کتاب چیزی جزء نصیحت برای شما نخواهد داشت، اما این کاملا اشتباه است.

نویسنده در این کتاب به بسیاری از داستان‌های خنده دار، عجیب، خجال آور، غم انگیز و … اشاره کرده است و در آخر می‌خواهد به یک مفهوم کلی برسد.

این که زندگی تو فقط و فقط به خود تو بستگی خواهد داشت، تا وقتی بخواهید از دروغ‌های زندگی‌ات پیروی کنی نمی‌توانی به آن چیزی که می‌خواهی برسی و نمی‌توانی حقیقت زندگی‌ات را دریابی. پس از دروغ‌های زندگی‌ات دوری کن و آن‌ها را کنار بگذار.

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده خواننده مجذوب این کتاب شود، لحنی است که برای بیان گفته‌های این کتاب انتخاب شده است. لحنی که طنزآمیز و بسیار گیرا است. همین موضوع باعث شده تا خواننده تمام فکر و خیال خود را با نویسنده همراه کند و قدم‌به‌قدم با او به جلو برود.

شما با خواندن این کتاب می‌توانید به خوبی نویسنده را درک کنید و برای مدتی خودتان را در این داستان فرض کنید. شما می‌توانید با داستان‌های شیرین این کتاب بخندید و با داستان‌های غم‌انگیز آن گریه کنید.

خلاصه کتاب خودت باش دختر
معرفی کتاب دختر جان خودت باش ریچل هالیس

متن کتاب خودت باش دختر
در این قسمت از مقاله معرفی کتاب خودت باش دختر قسمتی از متن کتاب را برای شما آورده ایم تا خودتان آن را بخوانید و لذت ببرید.


دانلود کتاب بهترین خودت باش دختر

ده‌ ساله بودم و در اردویی تابستانی به‌ سر می‌بردم. مشغول بازیِ پرچم را بگیر بودیم و حتی برای یک ثانیه هم قادر به کنترل ادرارم نبودم.
دوست نداشتم کسی بفهمد شلوارم را خیس کرده‌ام بنابراین یک بطری آب روی خودم خالی کردم. تصور کنید! هیچ‌‌کس حتی کریستین کلارک (عشق دوران مدرسه‌ام) هم متوجه نمی‌شد.
حتی آن‌ موقع هم بسیار زیرک و باهوش بودم. آیا برای بقیه عجیب بود که یک‌دفعه خیسِ آب شده بودم؟ شاید.
اما من ترجیح می‌دادم عجیب‌ و غریب به‌ نظر برسم تا اینکه به‌ عنوان کسی شناخته شوم ‌که شلوارش را خیس کرده است. این یک امر طبیعی‌ست؛ البته نه برای آن‌ موقع؛ چون من سه دفعه با فاصلۀ خیلی کم زایمان کرده‌ام.


خلاصه کتاب بهترین خودت باش

به‌ دنیا آوردن بچه مثل پرت‌ کردن موشک به هواست. همه‌ چیز را سرِ راهش خراب می‌کند و این بدان معناست که بله، من گاهی‌ اوقات شلوارم را خیس کرده‌ام. اگر شنیدن این موضوع احساسات لطیف شما را خدشه‌دار می‌کند در این‌ صورت تصور می‌کنم شما هرگز با مشکل کنترل ‌ادرار مواجه نشده‌اید. خیلی خوب، خوش ‌به‌ حالتان.

اما اگر تجربۀ من از نظرتان با عقل جور در می‌آید پس شما هم این تجربه را داشته‌اید و این بدان معناست که از یادآوری وضعیت نامساعد مشابهی که در آن گیر کرده بودید به خنده افتاده‌اید.

نقد کتاب خودت باش دختر
در سراسر دنیا نقد کتاب خودت باش دختر نشان‌دهنده میزان رضایت مخاطبان و منتقدان از این کتاب است. کتابی که در‌مورد عزت نفس زنان صحبت می‌کند.

کتابی که حرف‌هایی در آن زده می‌شود که شاید دختران و زنان در حالت معمول اجتماع از گفتن این حرف‌ها گریزان باشند و دچار خجالت بشوند.

ریچل هالیس نویسنده این کتاب بی‌پرده و بدون تعارف حرف‌هایش را به مخاطبین انتقال می‌دهد. او داستان‌هایی از زندگی شخصی خودش را بازگو می‌کند و نگران قضاوت‌های پوچ دیگران نیست.

در نهایت ستایش‌های بسیاری درباره کتاب دختر جان خودت باش از طرف نویسندگان و مخاطبان شناخته شده در سراسر دنیا انجام شده است.

بهترین ترجمه کتاب خودت باش دختر
بهترین ترجمه کتاب خودت باش دختر قطعا موضوعی مهم برای شماست، چراکه می‌خواهید بهترین برداشت را از این کتاب داشته باشید و به راحتی آن را مطالعه کنید.

اما شاید انتخاب “بهترین” ترجمه یک کتاب و خصوصا کتاب خودت باش دختر ریچل هالیس اندکی سخت‌تر و متفاوت‌تر از بقیه کتاب‌ها باشد.

ناشرین زیادی این کتاب را در ایران چاپ کرده و روانه بازار کرده‌اند. یکی از بهترین ترجمه‌های این کتاب متعلق به نشر نگاه آشنا است.

ترجمه این کتاب در نشر نگاه آشنا توسط خانم زهرا منصوری یکی از نویسندگان خوب در زمینه کتاب‌های انگیزشی و موفقیت انجام شده است.

همچنین برای خرید کتاب خودت باش دختر با بهترین ترجمه و 50 درصد تخفیف می‌توانید به صفحه محصول در فروشگاه کتاب سراج بوک مراجعه کنید.

کتاب دختر جان خودت باش اثر کیست
اگر از اول مقاله خلاصه کتاب خودت باش دختر را تا به اینجا مطالعه کرده باشید، چندین بار نام ریچل هالیس را شنیده‌اید، ریچل هالیس نویسنده کتاب دختر جان خودت باش است.

ریچل علاوه بر نویسندگی، یک کارآفرین نمونه نیز است، علاوه بر این موضوع او ورزش را به صورت نیمه‌ حرفه‌ای دنبال می‌کند و یک سخنران انگیزشی است.

ریچل متولد سال 1983 است و یک شهروند آمریکایی نیز می‌باشد. در حال حاضر او چهره‌ای الهام بخش برای زنان و دختران جهان است.

از دیگر کتاب‌های ریچل هالیس غافل نشویم، او فقط همین یک کتاب را ننوشته است، کتاب‌های دیگری دارد که اسامی آن‌هارا نام می‌بریم.

کتاب عذرخواهی بسه دختر
شرمنده نباش دختر
صورتت را بشور دختر
انتظار چنین فاجعه‌ای را نداشتم

اگر علاقه‌مند هستید که اطلاعات بیشتری از ایشان دریافت کنید می‌توانید صفحه ریچل هالیس در ویکی‌پدیا را مشاهده کنید.

نکات مهم کتاب خودت باش دختر
بزرگترین مانع خوشبختی شما دروغ است.
دروغ‌ها توسط رسانه‌ها، خانواده، دولت‌ها و … گفته می‌شوند.
در زندگی فقط خودت مسئول هستی، پس آنطور که می‌خواهی باش نه آنگونه که می‌گوند.
زندگی یک بار اتفاق می‌افتد، خودت را بشناس و اسیر دروغ‌ها نشو.
برای رسیدن به خوشبختی ابتدا باید ارزش خود را باور کنید.
بهانه تراشی یکی از بزرگترین دشمنان تو است.
من بهترین نیستم، من چاقم، من خنگم، من اینطورم، من اونطورم، این حرف‌ها دروغ هستند.
کمال‌گرا نباش و هرآنچه هستی را قبول کن و خودت را بهبود ببخش.
از زندگی لذت ببر و خجالت نکش.
اگر قرار باشد تمام نکات کتاب را برای شما بنویسم، باید تک تک کلمات کتاب را تایپ کنم، این کتاب واقعا سراسر نکته و راهکار است.

پیشنهاد‌هایی که می‌تواند زندگی هر زن و دختر ایرانی را بهبود ببخشد، لطفا به خاطر خودتان، این کتاب را با دقت مطالعه کنید.

متن کوتاه خودت باش دختر
متن کوتاهی از کتاب دختر جان خودت باش را برای شما آورده‌ایم که در پشت جلد کتاب به عنوان معرفی کتاب نوشته شده است.

با همدیگر این متن را بخوانیم:

تا به‌ حال این فکر به‌ سرتان زده که آن‌ قدرها هم که باید خوب نیستید؟ که به‌ اندازۀ‌ کافی لاغر نیستید؟ که مادر بدی هستید؟
آیا این فکر به سرتان زده که لیاقت‌تان همین‌ است که با شما بدرفتاری شود؟ که هیچ ارزشی ندارید و هرگز به ‌جایی نخواهی رسید؟


دانلود رایگان کتاب صوتی بهترین خودت باش

تمامی این‌ها دروغ است. دروغ‌هایی که توسط جامعه، رسانه‌ها، خانواده‌هایمان، یا صادقانه بگویم، توسط خود شیطان ساخته شده و تداوم یافته‌اند. این دروغ‌ها برای اعتماد به‌ نفس و توانایی‌های ما خطرناک و ویرانگر هستند.

بزرگ‌ترین گناه این دروغ‌ها این است که اصلاً آن‌ها را نمی‌شنویم. ما به‌ ندرت دروغ‌هایی را که دربارۀ خودمان ساخته‌ایم می‌شنویم چون سال‌هاست که آن‌ها با صدای بلند در گوش‌هایمان نجوا می‌شوند و از این‌ رو شنیدنشان تبدیل به امری عادی شده است.

حرف‌های نفرت‌انگیزی که هر روز بر سرمان آوار می‌شوند اما متوجه‌شان نمی‌شویم. در کتاب خودت باش دختر در می‌یابیم که تشخیص دروغ‌هایی که در مورد خودمان باور کرده‌ایم کلید تبدیل شدن به نسخۀ بهتری از خودمان است.

اگر هم‌ زمان با علم به اینکه بر ناملایمات زندگی‌مان تسلط داریم بتوانیم مرکز اصلی آن‌ها را نیز پیدا کنیم آن‌ وقت است که می‌توانیم به‌درستی مسیرمان را تغییر دهیم.


بهترین ورژن خودت باش

کتاب خودت باش دختر برای چه سنی است
این کتاب سن و سال نمی‌شناسد! همه دختران و زنان باید آن‌را مطالعه کنند. اما خب شرایط بانوان در کشور‌های مختلف معمولا متفاوت است.

با توجه به اینکه آموزش‌ها در حوزه زنان در هر کشور متفاوت است اگر بخواهیم رده سنی برای مطالعه این کتاب در نظر بگیریم، این کتاب مناسب دختران 13 سال به بالا است.

هرچند که هیچ نظر رسمی در این رابطه وجود ندارد، ولی با توجه به مطالب کتاب و سطح کیفی نسبتا پایین آموزشی زنان در ایران، این کتاب را به دختران کمتر از 13 سال توصیه نمی‌کنم.

که البته باز هم این یک نظر شخصی است، در نهایت آرزوی من در سایت خرید کتاب سراج بوک دیدن موفقیت تک تک دختران، زنان، خواهران و مادران عزیز ایرانی است.

چکیده کتاب دختر جان خودت باش


دانلود رایگان کتاب بهترین خود


در کتاب خودت باش دختر، نویسنده اعتقاد دارد که سبک زندگی که برای ما می‌خواهند به وجود بیاروند کاملا اشتباه است.

درواقع دروغ‌هایی به ما گفته می‌شود که اصلا واقعیت ندارند و دقیقا برعکس آن درست است.

برای مثال می‌گویند وزن دختر نشان‌دهنده شخصیت او است. در صورتی که این فقط یک دروغ است. این کتاب در قالب بیست فصل جمع آوری و نوشته است.

هر یک از فصل‌های کتاب خودت‌باش‌دختر به صورت تخصصی موضوعی را بررسی می‌کند و دروغ‌ها را به ما نشان می‌دهد.

در نهایت این کتاب یک حقیقت را نیز به ما می‌گوید، ما مسئولیت زندگی خود را بر‌عهده داریم و توانایی انجام هرکاری را داریم.

ناشناس

Download the book Be the best you

کسب درآمد عالی با وبلاگ یا سایت
فهرست مطالب کتاب

کلام مترجم
درباره‌ی مؤلف
پیشگفتار: نوشته‌شده توسط اِیوا دوورنای
مقدمه
فصل اول: بهترین تولد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کسب درآمد اينترنتي مطمئن دهکده استارت 20
توسعه دهنده استارت قدرت گرفته از بيان